Tytuł pozycji:
Reklama telewizyjna jako ważna forma komunikacji marketingowej firmy z klientami na przykładzie reklam z kampanii marki Axe
This thesis is focused on the role and importance of television advertisement as a form of marketing communications using in contacts with clients. To prove that sentence the Author presents the analysis of selected spots of Axe cosmetics. The paper shows the essence of marketing communications, its purposes and conditions. There is also the description of promotion-mix instruments. Moreover, the paper speaks widely about television advertisement, its essence, forms and ways of its presentations, advantages and disadvantages. The analysis of spots showing Axe cosmetics is preceded with some basic information about the Axe brand. Then the paper estimates those television advertisements. Secondary sources were used (books, press and Internet).
W pracy zostało ukazane to, w jaki sposób reklama telewizyjna stanowi niezwykle istotną formę komunikacji marketingowej firmy z klientami. Aby udowodnić to twierdzenie posłużono się wybranymi spotami prezentującymi kosmetyki marki Axe. Początek pracy stanowi przedstawienie problematyki komunikacji marketingowej. Została ukazana jej istota, cele oraz uwarunkowania a także rola instrumentów wchodzących w skład promotion-mix. Kolejno skupiono się na charakterystyce formy komunikacji marketingowej jaką jest reklama telewizyjna. Opisano na czym polega jej istota, jakie są formy oraz techniki jej prezentacji. Podsumowano także zalety oraz wady wiążące się z tego typu przekazem. Analiza wybranych reklam kosmetyków Axe została poprzedzona krótkim przedstawieniem podstawowych informacji dotyczących tej marki. Następnie dokonano oceny rzeczonych spotów. W pracy wykorzystano źródła wtórne, książkowe, prasowe oraz internetowe.