Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tłumaczenie ang -

Tytuł:
Tłumaczenie ang -
Funkcja storyttelingu i narracji mitycznych w tekstach reklamowych
Autorzy:
Gucik, Marta
Słowa kluczowe:
Storytelling, narration, myth, advertising text
Storytelling, narracja, mit, tekst reklamowy
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Work is based on the analysis of advertising texts and indication mythical narration, which are focused on storytelling. The main assumption of this study is proving the hypothesis that storytelling is based on narrative researches and analysis. Structural mythical analysis of C. Levi-Strauss and reaserches of W. Propp, draw the main axis of this work. The study is not limited to the anthropological and linguistic areas. There is also a marketing perspective that can not be ignored, analyzing advertising texts. Reconstruction of the marketing view refers to the theory of G. Zaltman.

Praca skupia się na analizie tekstów reklamowych, oraz wskazaniem w ich obszarze struktury mitów, opartych na zasadzie storytellingu. Głównym założeniem opracowania jest udowodnienie hipotezy, że storytelling opiera się na zasadach badań i analiz narratologicznych. Strukturalne analizy mitów C. Levi-Straussa i badania W. Proppa rysują główną oś tematyczną pracy.Opracowanie nie ogranicza się do sfery antropologicznej i językowej. Pojawia się także perspektywa marketingowa, której nie sposób pominąć, analizując teksty reklamowe. Rekonstrukcja problemu ujętego w ten sposób odwołuje się do teorii G. Zaltmana.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies