Tytuł pozycji:
Społeczne i marketingowe efekty kontrowersyjnych kampanii reklamowych.
The theme of thesis is social and marketing effects of controversial advertising campaigns. The thesis was based on theoretical knowledge of advertising and extensive psychological research on the response to various stimulus. The analysis allowed to see the impact on the perception and attitude recipient's use of the controversial elements in the transmission of advertising. The thesis consists of three parts. The first is theoretical in nature and explains the history and evolution of advertising. It also talks about the mechanisms of advertising. The second part focuses on the analysis of the selected ads from around the world. Conducted conclusions were supported by appropriate research. The third part is empirical. It describes the research conducted by the author and the conclusions that can be drawn from the research results. Introduction describes the division of thesis and propound thesis of the analysis. An important element is the end which focuses summarizing the conclusions of the whole work, which confirm the thesis posed at the beginning.
Tematem niniejszej pracy są społeczne i marketingowe efekty kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Praca została oparta na wiedzy teoretycznej z zakresu reklamy oraz szeroko zakrojonych badań psychologicznych, dotyczących reakcji na różnego rodzaju bodźce. Analiza pozwoliła dostrzec wpływ jaki na postrzeganie firmy oraz postawę odbiorcy ma wykorzystywanie elementów kontrowersyjnych w przekazie reklamowym. Praca składa się z trzech części. Pierwsza posiada charakter teoretyczny i wyjaśnia historię i ewolucję reklamy. Mówi także o jej mechanizmach. Druga część skupia się na analizie wybranych reklam z całego świata. Przeprowadzone wnioski zostały poparte odpowiednimi badaniami. Część trzecia jest empiryczna. Opisuje badania przeprowadzone przez autorkę pracy oraz wnioski jakie można wysnuć z ich wyników. W pracy znalazł się również wstęp, który wyjaśnia budowę pracy oraz wyprowadza tezę do przeprowadzonej analizy. Ważnym elementem jest zakończenie, które skupia podsumowujące wnioski z całej pracy, które potwierdzają tezę postawioną na początku.