Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praktyczne aspekty zarządzania ryzykiem płynności finansowej(na przykładzie Cyfrowy Polsat S.A. i TVN S.A.)

Tytuł:
Praktyczne aspekty zarządzania ryzykiem płynności finansowej(na przykładzie Cyfrowy Polsat S.A. i TVN S.A.)
Practical aspects management risk of liquidity (the example of Cyfrowy Polsat SA and TVN SA)
Autorzy:
Koncewicz, Barbara
Słowa kluczowe:
analiza płynności – Cyfrowy Polsat - ryzyko – TVN - zarządzanie
Cyfrowy Polsat - liquidity analysis -management - risk - TVN
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis contains information concerning management risk of liquidity, starting with its theoretical issues to liquidity analysis made on two media's companies: Cyfrowy Polsat S.A. and TVN S.A.The first chapter contains basic concepts concerning of liquidity analysis, factors affecting it and liquidity management models. There are also the methods which given information can be measure liquidity. The second chapter contains mechanisms for management risk of liquidity, from the most famous used by most businesses on the most innovative. The third chapter presents a general characteristic of the company and the information on analyzed companies Cyfrowy Polsat and TVN. The fourth chapter presents a comparative liquidity analysis of both analyzed companies, starting with analysis of liquidity indicators and finishing with instruments to maintain liquidity.

Praca zawiera informacje dotyczące zarządzania ryzykiem płynności finansowej, począwszy od zagadnień teoretycznych wynikających z badanego zagadnienia, po porównawczą analizę płynności finansowej dokonaną na podstawie dwóch spółek branży mediowej: Cyfrowy Polsat S.A. i TVN S.A.W pierwszym rozdziale pracy zawarte są podstawowe pojęcia dotyczące płynności finansowej, czynniki wpływające na nią oraz modele zarządzania płynnością. Znajdują się w nim również metody, dzięki którym można dokonać pomiaru płynności. W drugim rozdziale znajdują się mechanizmy zarządzania ryzykiem płynności finansowej, od tych najbardziej znanych stosowanych przez większość przedsiębiorstw, po te najbardziej innowacyjne. W trzecim rozdziale przedstawiona została ogólna charakterystyka branży mediów oraz informacje o badanych spółkach. Czwarty rozdział przedstawia porównawczą analizę płynności dwóch badanych spółek począwszy od analizy wskaźników płynności, kończąc na narzędziach utrzymania płynności finansowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies