Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w polityce w teorii i praktyce kampanii prezydenckiej na Ukrainie w latach 2004/2010

Tytuł:
Marketing w polityce w teorii i praktyce kampanii prezydenckiej na Ukrainie w latach 2004/2010
Political marketing in theory and practice of the presidential campaign in Ukraine during the years 2004/2010
Autorzy:
Tkachuk, Olena
Słowa kluczowe:
kampania prezydencka - marketing - polityka - Ukraina
marketing-politics-presidential election campaign-Ukraine
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W mojej pracy licencjackiej skupiłam się na temacie marketingu polityznego i jego obecności na rynku ukrainskim. Marketing polityzny jest bardzo ważny w życiu polityznym i najintensywniej on jest stosowany podczas kampanii wyborczych. Wytoki marketingu politycznego są z marketingu gospodarczego, wyróżniają bardzo wielu podobnych chech, ponieważ marketing polityczny dostosował do środowiska politycznego atrybuty i narzędzia marketingu gospodarczego. Bardzo ważną role odgrywają mass media w marketingu politcznym, kreując i budując wizerunek polityka. Narzędzia wykorzystywane w marketingu politycznym pozwalają lideram polityznym uzyskać informacje o wyborach i dostosować swoją ofertę do ich potrzeb i oczekiwań.Pierwsza część mojej pracy jest o teorii marketingu politycznego,wpółnych cechach między marketingiem komercyjnego a politycznym. Drugi rozdział trktuje o technikach marketingu politycznego. Rozdział trzeci zawiera analizę porównawczą dwóch kampanii prezydenckich i pokazuje drogę włączenia teorię w praktyce.

In my bachelor thesis I focused on political marketing and its presence on Ukrainian market. Today, if there is one industry which makes the most use of marketing techniques, it is any profession inside of the political arena. Politics and marketing have been bedfellows ever since the idea of competing for power became the standard in countries with a democratic or republican system of government. The used of political marketing techniques most widely during election campaigns.Marketing in politics originates from commercial marketing. Attributes and tools are adapted to political market. Candidate’s image and social awareness are created by the media. Tools used for political marketing enable candidate to gather information about voters and adjust his offer to their needs and expectations.The first part of my bachelor is about political marketing characteristics, in particular: structural and process characteristics, similarities between commercial marketing and political marketing, namely: similarities of concepts and common tools. The second one is about political marketing techniques. The third chapter contains comparative analysis of two presidential campaigns and shows the way of incorporating theory into practice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies