Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The shine of screen or smell of the paper? The Analysis of online magazines: "Detalks", "Dwutygodnik" and "Esensji"

Tytuł:
The shine of screen or smell of the paper? The Analysis of online magazines: "Detalks", "Dwutygodnik" and "Esensji"
Blask ekranu czy zapach papieru? Analiza magazynów internetowych na przykładzie "Detalks", "Dwutygodnika" oraz "Esensji"
Autorzy:
Dobroszek, Jakub
Słowa kluczowe:
media's convergence, e-magazine, Internet, mobile devices, online
konwergencja mediów, e-magazyn, Internet, urządzenia mobilne, online
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca przedstawia historię magazynów internetowych - zarówno tych w Polsce, jak i na świecie. Na wybranych przykładach omówione są zalety e-magazynów oraz znaczenie zjawiska konwergencji mediów w ich rozwoju. Autor podejmuje się także próby scharakteryzowania kierunku, w którym zmierzają czasopisma internetowe.

It is about history of online magizines - both in Poland and in the world. The author presentes the adventeges of the e-magazines and explaines a phenomen of the media's convergence. The author also attemps to characterize the e-magazines's future.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies