Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Franchising in the liquid fuels industry for example, "AG-RO" General Partnership

Tytuł:
Franchising in the liquid fuels industry for example, "AG-RO" General Partnership
Franchising w branży paliw płynnych na przykładzie "AG-RO" Spółka Jawna
Autorzy:
Wiktorowska, Monika
Słowa kluczowe:
Distribution, Franchising.
Dystrybucja, Franczyza
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy, jest przedstawienie zalet oraz wad jakie mogą wynikać z nawiązania współpracy na zasadach franchisingu, praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zaprezentowano rys historyczny opisuje także rodzaje i podstawy prawne franczyzy oraz rozwój franchisingu i jego koncepcje, zależności oraz podział zadań i obowiązków pomiędzy franczyzodawcą a franczyobiorcą. Trzeci rozdział opisuje pojecie i znaczenie dystrybucji. Nawiązując do tego tematu chciałam pokazać zależność jaka zachodzi pomiędzy dystrybucją a umową franczyzy w tym segmencie rynku. Czwarty ostatni rozdział jest rozdziałem praktycznym. Za pomocą ankiet został przedstawiony i zbadany system franczyzowy stacji paliw ze strony klienta jak i właściciela oraz zbadałam na ile rozpoznawalne są marki franczyzowe z różnych segmentów rynku.

Aim of this study is to present the advantages and disadvantages that may result from the cooperation in the franchise, the work consists of four chapters. The first chapter presents an historical overview. The schapter describes the type and the legal basis and the development of the franchise and its concepts. And the third chapter shows the relationship and division of tasks and responsibilities between the franchisor and franchisee. The third chapter describes the concept and importance of distribution. Referring to the topic I wanted to show the relationship which exists between the distribution and franchise agreement in this market segment. The fourth chapter is the last chapter practical. Using the survey was presented and tested franchise system gas stations from the client and the owner point of view and researched recognizable franchise brands from different market segments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies