Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Market position of large-format stores and their impact on producers

Tytuł:
Market position of large-format stores and their impact on producers
Pozycja rynkowa sklepów wielkopowierzchniowych i ich wpływ na producentów
Autorzy:
Dębowski, Andrzej
Słowa kluczowe:
large-format store, producer, private label, listing fee
sklep wielkopowierzchniowy, producent, marka własna, opłata półkowa
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy jest zwrócenie uwagi na silną pozycję rynkową sklepów wielkopowierzchniowych, która oddziałuje nie tylko na konkurentów. Obecnie widoczne jest wykorzystywanie przewagi kontraktowej także nad dostawcami sklepów wielkopowierzchniowych. Przykładowo można tutaj wskazać problemy dotyczące pobierania opłat półkowych czy też marek własnych. Autor pracy wskazuje na pewne rozwiązania, które mogą usprawnić proces koncentracji i które mogą polepszyć sytuację dostawców.

The purpose of this paper is to draw attention to the strong market position of large-format stores, which affects not only the competitors. It is currently apparent that large-format stores have an contract advantage over their suppliers. For example, there are problems with listing fees or private labels. Author of this paper shows some solutions that can improve the process of concentration, which may improve the situation of suppliers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies