Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crisis public relations

Tytuł:
Crisis public relations
Public relations sytuacji kryzysowych
Autorzy:
Semik, Zbigniew
Słowa kluczowe:
crisis - image
kryzys – wizerunek
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca prezentuje zagadnienia dotyczące procesu kreowania wizerunku oraz zarządzania sytuacją kryzysową. Zawiera również studia przypadków ilustrujące dobre i złe praktyki zastosowane w procesie wychodzenia z kryzysów wizerunkowych.

Thesis presents process of creating positive image and crisis management. It contains case studies, which ilustrate good and bad practises used in process of regaining positive image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies