Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Character as an element of persuasion in television advertisement

Tytuł:
Character as an element of persuasion in television advertisement
Postać jako element perswazji w reklamie telewizyjnej
Autorzy:
Hiller, Ewelina
Słowa kluczowe:
komunikacja marketingowa – perswazja w reklamie – postać reklamowa – reklama telewizyjna
character in advertisement – marketing communication – persuasion in advertisement – television advertisement
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis concerns the television advertisement and the type of the character used, with particular reference to its persuasive role. The main aim of the thesis is to systematize and update knowledge about television advertisement and the types of persuasive form. The aim of the research is to determine whether using Celebrity Endorsement and a typical user in television advertisements changes the evaluation of the commercial and the recommended product. The study used diagnostic survey method. The study was conducted using a questionnaire, distributed electronically directly to the respondent. The results indicate that the type of the character used in television commercials diversifies the evaluation of the commercial and the recommended products.

Praca dotyczy reklamy telewizyjnej i postaci w niej występującej, ze szczególnym wskazaniem na jej rolę perswazyjną. Celem poznawczym pracy jest systematyzacja oraz aktualizacja wiedzy o reklamie telewizyjnej oraz o typach postaci perswazyjnych. Celem badawczym natomiast jest określenie, czy stosowanie Celebrity Endorsement oraz typowego użytkownika w reklamach telewizyjnych zmienia ocenę reklamy oraz produktu reklamowanego. W pracy zastosowano metodę sondażu diagnostycznego. Badanie przeprowadzono za pomocą kwestionariusza ankiety, rozpowszechnianego drogą elektroniczną bezpośrednio do respondenta. Wyniki wskazują na to, że rodzaj postaci wykorzystywany w reklamach telewizyjnych różnicuje ocenę reklam i produktów w nich rekomendowanych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies