Tytuł pozycji:
Institutions of music market in Cracow
Celem niniejszej pracy magisterskiej jest poszukiwanie optymalnych dla instytucji rynku muzycznego rozwiązań związanych z zarządzaniem tymi instytucjami. Poprzez pojęcie instytucji rynku muzycznego rozumiem różnorodne podmioty związane z branżą muzyczną. Każdy z analizowanych podmiotów reprezentuje inny sektor gospodarki: Biuro Promocji Muzycznej Akademii Muzycznej w Krakowie, Agencja Artystyczna Presto, Stowarzyszenie Passionart. Zasięg terytorialny badań terenowych obejmował Miasto Kraków, ale do napisania pracy magisterskiej przeprowadziłam krótką analizę całego rynku muzycznego w Polsce. Główną metodą badawczą użytą w pracy były badania terenowe w postaci wywiadów.
The aim of this thesis is to try to find optimal solutions for administering the institutions of music market. By these, I understand the following entities of different property categories. Each of analized entities is a representative of a different sector of economy: The Office of Artistic Promotion of the Academy of Music in Cracow, Presto Artistic Agency and Passionart Association. The territorial scope of my research was the city of Cracow, yet a short, comprehensive analysis of Polish music market has been carried out for the sake of this thesis as well. The main research method used in this thesis was field work (interviews).