Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public Relations i kształtowanie wizerunku firmy Klonex

Tytuł:
Public Relations i kształtowanie wizerunku firmy Klonex
Public Relations and shaping the image of the Klonex company
Autorzy:
Jarosz, Joanna
Słowa kluczowe:
effigy management Public Relations means of communication organization
wizerunek zarządzanie Public Relations środki komunikacji organizacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca traktuje o tym jak kształtowało się pojęcie Public Relations na przestrzeni lat oraz jaką formę i znaczenie przyjmuje obecnie. W pracy skupiłam się na metodach PR wykorzystywanych przy dbaniu o pozytywny wizerunek firmy.

My thesis describes how Public Relations changed over the years and what relevence today. I focused on methods of PR how should care of good image of the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies