Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of new media communications head teacher with the teachers.

Tytuł:
The use of new media communications head teacher with the teachers.
Wykorzystanie nowych mediów w komunikacji dyrektora szkoły z radą pedagogiczną.
Autorzy:
Pelc, Agata
Słowa kluczowe:
NOWE MEDIA – KOMUNIKACJA - DYREKTOR SZKOŁY – RADA PEDAGOGICZNA
NEW MEDIA - COMMUNICATION – HEAD TEACHER - STAFF MEETING
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematem pracy jest wykorzystanie nowych mediów w komunikacji dyrektora szkoły z radą pedagogiczną. W rozdziale pierwszym zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia związane z komunikacją. Poruszono kwestię komunikacji w organizacji dotyczącą dyrektora i rady szkoły, a także obszar związany z wykorzystaniem nowych mediów. Rozdział drugi ukazuje metodologię badań oraz ich analizę, natomiast w rozdziale trzecim zostały przedstawione wnioski z badań. Badania przeprowadzone zostały z nauczycielami zatrudnionymi w szkołach oraz ich dyrektorami, aby określić czy wykorzystuje się w placówkach nowe media do komunikacji oraz sprawdzenia, czy te technologie ułatwiają przepływ informacji. Z przeprowadzonych badań wynika, że szkoły unowocześniają proces przepływu informacji.

The theme of the work is the use of new media communications director of the school with the teachers. In the first chapter we are presented the key issues related to communication. Addresses the issue of communication in the organization on the director and the school board, as well as area associated with the use of new media. The second chapter presents the methodology of research and analysis, while the third chapter are presented the conclusions of the study.Tests were conducted with teachers employed in schools and their directors, to determine whether the use of the new media outlets to communicate and verify that these technologies facilitate the flow of information. The study shows that schools are upgrading process information flow.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies