Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje komunikacyjne w kierowaniu zespołami projektowymi

Tytuł:
Kompetencje komunikacyjne w kierowaniu zespołami projektowymi
Communication competencies in project teams managment
Autorzy:
Kurcoń, Konrad
Słowa kluczowe:
PROJECT MANAGMENT-COMMUNICATION-COMPETENCES-PROJECT-TEAM
KIEROWANIE PROJEKTEM- KOMUNIKACJA- KOMPETENCJE- PROJEKT- ZESPÓŁ
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The thesis is concerned with communication competencies in project teams managment. Its aim is to examine the process of communication in design teams and communicative competences a manager of one should be in possession of. The questionnaire was carried out among managers of design teams. As the results revealed, of utmost importance is profound planning which a manager should conduct. However, it is coordinator who needs to be especially skilled at foreseeing or preventing and managing conflicts if necessary. The manager's task is to adjust a proper method of resolving problems occured. An adequate way of communication is one of the most important factors regarding achieving success. Its presence is essential for cooperative work of a team.

Praca dotyczy kompetencji komunikacyjnych kierowników zespołów projektowych. Celem pracy jest zbadanie przebiegu procesu komunikacji w zespołach projektowych oraz kompetencji komunikacyjnych jakie powinien posiadać kierownik projektu. Wywiady przeprowadzono z kierownikami zespołów projektowych. Jednym z najważniejszych wniosków z badań jest istotność dokładnego planowania komunikacji przez kierownika jeszcze przed przystąpieniem do prac przy projekcie. Koordynator projektu musi posiadać umiejętności potrzebne do przewidywania wystąpienia konfliktów oraz radzenia sobie z nimi. Kierownik powinien dobrać odpowiednią metodę rozwiązywania problemów w danej sytuacji. Poprawny proces komunikacji jest jednym z ważniejszych czynników wpływających na osiągnięcie sukcesów. Bez niego współpraca w zespole projektowym nie jest możliwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies