Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość usług na podstawie badań w firmie Mc Donalds

Tytuł:
Jakość usług na podstawie badań w firmie Mc Donalds
Quality of services in Mc Donalds company
Autorzy:
Wnęk, Roksana
Słowa kluczowe:
zarządzanie, jakość, usługi, klient, organizacja
management, quality, service, customer, organization
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study is to examine the level of quality of services provided at Mc Donalds in Krakow.

Celem niniejszej pracy jest zbadanie poziomu jakości świadczonych usług w firmie Mc Donalds w Krakowie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies