Tytuł pozycji:
Marketing communication of Polish regional breweries in social media
Praca jest próbą systematyzacji wiedzy na temat komunikacji marketingowej prowadzonej w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu Facebook, przez podmioty polskiego rynku browarniczego (browary regionalne). Podjęta została próba oceny wykorzystania Facebooka do komunikacji marketingowej prowadzonej przez wybrane browary regionalne. Aby tego dokonać przeprowadzono badania kwestionariuszowe wśród użytkowników mediów społecznościowych poprzedzone analizą profili społecznościowych wybranych browarów regionalnych. Uzyskane wyniki wykazały pozytywną ocenę (dobrą) komunikacji marketingowej prowadzonej w serwisie Facebook przez browary regionalne Fortuna, Namysłów, Cornelius oraz Ciechan.
This study focuses on social media marketing communication, emphasising Facebook as a platform of Polish regional breweries marketing communication. An attempt was made to evaluate the social marketing communication on Facebook conducted by selected regional breweries. In order to achieve this objective, a survey was carried out among social network users preceded by an analysis of selected regional breweries social profiles. The findings have revealed a positive assessment of marketing communication on Facebook conducted by regional breweries such as Fortuna, Namysłów, Cornelius and Ciechan.