Tytuł pozycji:
Praca ma tytuł Strategie budowania relacji z klientami przez przedsiebiorstwo na przykładzie szkół językowych
Celem pracy są strategie budowy relacji z klientem przez przedsiębiorstwo na przykładzie szkół językowych. W pracy zostały przedstawione współczesne uwarunkowania którymi należy się kierować w doborze strategii. Zwrócona uwaga została na różnego rodzaju strategii współczesnych przedsiębiorstw, oraz odniesienie marketingu w relacja z klientem. Przedstawione zostały instrumenty kształtowania kontaktów, pokazana zostaje organizacja działań w sferze kształtowania relacji z klientem. Przedstawione zostają instrumenty dobrej komunikacji w zespole. Na podstawie badania ankietowego stwierdzono jakie czynniki są istotne podczas wyboru szkoleń przez klienta oraz co może zostać rozwinięte w celu maksymalizacji efektywności kursów prowadzonych poprzez szkoły językowe.
The main aim of the work are strategies of building relationships with customers by the company on the example of language schools. The work presents contemporary conditions to be followed in the selection of the strategy. Attention has been paid for all kinds of modern enterprises’ strategies, and to the reference marketing relationship with the customer. In this work there are presented instruments which has been creating contacts and good communication within the customer service. Based on the survey, it has been documented what factors are important when choosing a course by the customer and which factors can be developed in order to maximize the effectiveness of courses provided by language schools.