Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Managing citys image through local initiatives. Case Study - Warsaw

Tytuł:
Managing citys image through local initiatives. Case Study - Warsaw
Zarządzanie wizerunkiem miasta za pomocą lokalnych inicjatyw.CASE STUDY - Warszawa
Autorzy:
Brejnakowska, Joanna
Słowa kluczowe:
city, management, identity, social initiative, Warsaw, organization
miasto, zarządzanie, tożsamość, inicjatywa społeczna, Warszawa, organizacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest poznanie problematyki zarządzania wizerunkiem w kontekście dużego miasta. Interesowało mnie czy i na ile lokalne inicjatywy biorą udział w procesie kreowania oraz zarządzania miejskim wizerunkiem. Miasto jest tu porównywane do złożonej organizacji, którą należy umiejętnie zarządzać, wykorzystując m.in. marketing terytorialny czy kształtując jego markę i tożsamość. W pracy wykorzystano jakościową metodologię badań naukowych, w tym wywiady z organizatorami lokalnych inicjatyw w Warszawie, jak również obserwacje uczestniczące. Badania pokazały, że lokalne inicjatywy odgrywają coraz większą rolę w procesie zarządzania wizerunkiem miasta.

The subject of my thesis is an image management of a big city analized on the example of Warsaw. The is compared to complicated organisation, which should be properly managed. The main topics are the territorial marketing, and the city as a brand.The aim of this thesis was to check if and how much local initiatives take part in the process of creating and managing city's image. Subject was approached from two different perspectives.This work was created based on the results of quality research, which were coprised of interviews with founders of Local Heroes Warsaw and Kraków: Tamara Romaniuk , Zofia Piotrowska and Monika Czemisz. I also added participant/active observation. This part of research shows the position of people who manage local initiatives. Quality research were supposed to show the perspective of recepients of local initiatives. Research in the form of survey were conducted in a group of 45 people, age 18-40, consisting of 35 women and 10 men.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies