Tytuł pozycji:
Budowanie relacji z klientem na podstawie trójpodmiotowego stosunku pracy w Agencji Pracy Tymczasowej.
Budowanie relacji jest nieodłącznym elementem ludzkiego funkcjonowania w społeczeństwie. Agencje Pracy Tymczasowej są firmami zewnętrznymi, dla których produktem oferowanym Klientowi jest praca wykonana przez Pracownika Tymczasowego a rolą agencji jest sprawne przeprowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników na poszczególne stanowiska, pośrednictwo w procesie zatrudnienia pomiędzy pracownikiem a pracodawcą oraz prowadzenie pełnej administracji pracowniczej Pracownika Tymczasowego podczas zatrudniania.W niniejszej pracy za determinant współpracy w trójpodmiotowym stosunku pracy przyjęto wysoki poziom satysfakcji z właściwej obsługi klientów, dbania o ich zadowolenie i lojalność, które uznane zostały za najważniejsze czynniki sukcesu przedsiębiorstwa. Z przeprowadzonych badań wynika, iż wysoki poziom jakości usług świadczonych przez agencję w pierwszej fazie kontaktu z Pracownikiem Tymczasowym pomaga w nawiązaniu stosunku pracy, a zadowolenie Pracowników Tymczasowych z jakości usług powoduje większą chęć polecenia agencji bliskim. Pracodawca Użytkownik ceni natomiast możliwość szybkiego rozwiązywania problemów przez pracowników agencji oraz wysoką jakość usług. Badania pokazały również, iż budowanie trwałych relacji między pracownikami wewnętrznymi agencji zwiększa ich motywację i zaangażowanie w pracę.
Building relationships is an integral part of human functioning in society.Temporary Job Agencies are external companies for which the product offered to the customer is the work performed by the Temporary Worker, and the role of the agency is to efficiently recruit and select staff for individual positions, mediate the employment process between the employee and the employer, and conduct full employee administration of the temporary worker during employment.In this master's thesis, the determinant of cooperation in a tripartitework relationship was the high level of satisfaction with proper customer service, attention to their satisfaction and loyalty, which were considered as the most important success factors of the company.The research shows that a high level of quality of service provided by the agency in the first phase of contact with the temporary worker helps in establishing a work relationship, and the satisfaction of the temporary employees with the quality of the service results in a greater willingness to order the agency close.The employer-user appreciates the possibility of quick resolution of problems by agency employees and high quality of service.The research has also shown that building lasting relationships between internal agency employees increases their motivation and commitment to work.