Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wywieranie wpływu na konsumenta w przekazie reklamowym na przykładzie wybranych produktów.

Tytuł:
Wywieranie wpływu na konsumenta w przekazie reklamowym na przykładzie wybranych produktów.
Exerting influence on the consumer in the advertising message on the example of selected products
Autorzy:
Korczak, Ewelina
Słowa kluczowe:
advertising – manipulation – social impact
manipulacja – reklama – wpływ społeczny
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca opisuję pojęcie wpływu społecznego, technik wywierania wpływu, oraz psychologicznych mechanizmów oddziaływania reklamy na konsumenta. Przedstawione zostały różnorodne techniki wpływu społecznego oraz najczęściej wykorzystywane formy manipulacji w przekazie reklamowym. Celem pracy było przedstawienie na wybranych przykładach reklam, sposobów wywierania wpływu na konsumenta opierając się na sześciu regułach wywierania wpływu wg Roberta Cialdiniego.

This work describes the concept of social impact, influence technics, and psychological mechanisms of the impact of advertising on consumer. The variety of techniques of social impact and most commonly used forms of manipulation in advertising have been introduced here. The aim of the work was to present on selected examples of ads. The ways of influence method on the consumer based on the six rules of influence by Robert Cialdini.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies