Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social advertising and its influence on behavior of their receivers.

The purpose of this master thesis is to examine the impact of social advertising on the behavior of the audience. The thesis is that social advertising has a strong influence on the audience, but the impact is short-lived. The main question in the empirical part of this thesis is the question of Whether there is a link between social advertising and the behavior and engagement of the audience? There have also been side questions: Is there a differences between commercial and social advertising? What emotions are used social advertising? What attracts the attention of the audience in social campaigns and advertising? Whether the recipient of social advertising has changed behavior or committed to charity? Whether this change, or help was long-term or one-off? On the basis of a diagnostic survey and a survey conducted among respondents, will be collected an opinion on the impact of social advertising. Based on a review of literature, this thesis presents the perception of social advertising its persuasion and mechanisms of influence. This master thesis complements the literature on the real impact of social advertising for later behavior of their receivers. The selected topic addresses issues related to humanities management, because it directly relates to the mechanisms of action of social advertising recipients. Getting to know the motives of the audience, the emotions they react to, can help charities when creating a successful social campaign. This thesis contributes to the study of the evolution of the impact of social media receipt on the basis of successful social marketing.

Celem niniejszej pracy magisterskiej jest zbadanie wpływu reklamy społecznej na zachowania odbiorców. Za tezę przyjęto, iż reklama społeczna zdecydowanie ma wpływ na odbiorców, natomiast wpływ ten jest krótkotrwały. Pytaniem głównym w części empirycznej niniejszej pracy jest pytanie Czy istnieje związek pomiędzy reklamą społeczną a zachowaniem i zaangażowaniem odbiorców? Postawiono również pytania poboczne: Czy istnieją różnice pomiędzy reklamą komercyjną a społeczną? Jakie emocje wykorzystują reklamy społeczne? Co najbardziej przykuwa uwagę odbiorców w kampaniach i reklamach społecznych? Czy odbiorca reklamy społecznej kiedykolwiek zmienił jakieś zachowanie, bądź zaangażował się w pomoc charytatywną pod wpływem reklamy społecznej? Czy zmiana ta, bądź pomoc była długotrwała czy jednorazowa? Na podstawie sondażu diagnostycznego i przeprowadzonej wśród respondentów ankiety zostanie zebrana opinia na temat wpływu reklamy społecznej. Na podstawie przeglądu literatury praca prezentuje postrzeganie reklamy społecznej, a także jej perswazyjność i mechanizmy oddziaływania. Praca uzupełnia literaturę dotyczącą realnego wpływu reklamy społecznej na podejmowane później działania odbiorców. Wybrany temat dotyczy zagadnień związanych z zarządzaniem humanistycznym, ponieważ w bezpośredni sposób odnosi się do mechanizmów działania odbiorców reklamy społecznej. Poznanie motywów jego działania, emocji jakimi się kieruje, może pomóc organizacjom charytatywnym podczas tworzenia udanej kampanii społecznej. Ponadto praca wnosi wkład w badania nad ewolucją wpływu odbioru reklam społecznych, będących podstawą udanego marketingu społecznego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies