Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena działań promocyjnych Stowarzyszania "WIOSNA"

Tytuł:
Ocena działań promocyjnych Stowarzyszania "WIOSNA"
Evaluation of promotion "WIOSNA" association
Autorzy:
Soroka, Yanina
Słowa kluczowe:
SOCIAL MARKETING, MARKETING TOOLS, NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATION, COMMUNITY SECTOR, IMAGE OF ORGANIZATION
MARKETING SPOŁECZNY, NARZĘDZIA MARKETINGOWE, ORGANIZACJA POZARZĄDOWA, TRZECI SEKTOR, WIZERUNEK ORGANIZACJI
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Organizacja pozarządowe, czyli podmioty zorientowane na polepszenie dobrobytu społecznego, są odrębnym sektorem, który nie jest elementem struktury państwowej oraz nie działa w celach zarobkowych. Wzrost licznej ilości organizacji non-profit doprowadził do wykorzystywania narzędzia marketingowych, w celu ich rozwoju oraz poprawy pozycji konkurencyjnej na rynku. W pracy przedstawione są opracowane techniki marketingowe stosowane przez organizację pozarządową Stowarzyszenie WIOSNA. Działania marketingowe wykorzystywane są do kreowania pozytywnego wizerunku organizacji, który służy ustabilizowaniu jej pozycji na rynku, podniesieniu poziomu społecznego zaufaniu, oraz zachęcenie do aktywnego działania. Celem danej pracy jest ukazanie ważności promowania wizerunku organizacji, aby jej zamysły zostały zrealizowane w skuteczny sposób.

Non-governmental organization is entities which orientated to improve social life, it is the separate sector of government structure and does not work for profit. The growth amounts of non-profit organization led to using marketing tools in order to their develop and improvement the competitive position on the market. The thesis presents which marketing techniques are being used by ,,WIOSNA’’ association. Marketing activities creates positive image of organization, which helps stabilize their market position, increase level of social trust and encourage to commitment. The purpose of the thesis is to show how important promotion is to achieve organization ideas in successful way.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies