Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social media jako narzędzie wykorzystywane w budowaniu relacji ze społecznością skupioną wokół marki

Tytuł:
Social media jako narzędzie wykorzystywane w budowaniu relacji ze społecznością skupioną wokół marki
Social media as a tool used in building relationships with the community around the brand
Autorzy:
Zatorska, Małgorzata
Słowa kluczowe:
social media, brand image, image management, customer relations, fanpage
media społecznościowe, wizerunek marki, zarządzanie wizerunkiem, relacje z klientem, fanpage
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this work is to examine how running a brand profile in social media affects building its image and creating relationships with both clients and observers gathered around the brand. In the theoretical part, the author reviewed the literature on the following subjects: history and diversity of the brand concept, brand functions, image if a brand, public relations and social media. In order to explore the research problem the author conducted a survey on group of 208 respondents, also there was conducted one direct interview with the owner of the selected company. The most important generalized conclusion is certainly the statement that the presence of the brand on the social media has a huge impact on its functioning. This applies also to clients and recipients of services who consider this form of communication with the service provider as very appropriate, easier and modern.

Celem niniejszej pracy jest zbadanie, jak prowadzenie profilu swojej marki w social mediach wpływa na budowanie jej wizerunku oraz tworzenie relacji zarówno z klientami jak i obserwatorami zgromadzonymi na profilu. W części teoretycznej autorka dokonała przeglądu literatury przedmiotu dotyczącego: historii i różnorodności pojęcia marki, funkcji marki, wizerunku marki, pr i social media. W celu zgłębienia problemu badawczego przeprowadzono badanie ankietowe na grupie 208 respondentów oraz jeden wywiad bezpośredni z właścicielką wybranej firmy. Najważniejszym uogólnionym wnioskiem jest z całą pewnością to, że obecność marki w sieci ma ogromny wpływ na jej funkcjonowanie. Dotyczy to również klientów i odbiorców usług, którzy te formę komunikacji z dostawcą usług uważają za bardzo odpowiednią, ułatwioną i nowoczesną.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies