Tytuł pozycji:
Rozwój internetowych platform filmowych jako alternatywa dla tradycyjnej telewizji na przykładzie Netfliksa
Intensywny rozwój Internetu postawił przed organizacjami telewizyjnymi nowe wyzwania. Zmieniła się również rola odbiorców - współcześni widzowie chcą brać aktywny udział w kreowaniu telewizyjnej rzeczywistości. Celem pracy jest zbadanie w jaki sposób internetowe platformy filmowo-telewizyjne budują relacje z konsumentami i kreują swój wizerunek. Poszukiwana jest również odpowiedź na pytanie, jaką rolę odgrywają widzowie w zarządzaniu organizacją. W związku z tym autorka postawiła następujące pytanie badawcze: czy internetowe platformy filmowe stały się alternatywą dla tradycyjnej telewizji? Jako przedmiot analizy naukowej wybrano serwis Netflix. W pracy zastosowane zostaną jakościowe i ilościowe metody badawcze - analiza treści oraz ankieta.
The intense development of the Internet has brought new challenges to television organizations. The role of viewers has also changed - contemporary viewers want to take an active part in the creation of television reality. The aim of the work is to examine how online movie and TV platforms build relationships with consumers and create their image. The answer to the question of the role of viewers in managing the organization is also sought. Therefore, the author put the following research question: have online movie platforms become an alternative to traditional television? The Netflix service was selected as the subject of the scientific analysis. The thesis will apply qualitative and quantitative research methods - content analysis and questionnaire.