Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marka Korea jako przykład marki globalnej

Tytuł:
Marka Korea jako przykład marki globalnej
Brand Korea as an example of a global brand
Autorzy:
Krzyżak, Monika
Słowa kluczowe:
K-pop, K-drama, K-beauty, Brand Korea, global brand
Marka Korea, marka, marka globalna, K-pop, K-drama, K-beauty
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this BA thesis is to show that Korea brand is a global brand. The terms: brand and global brand are explained in the work. The Korea Brand phenomenon was presented on the example of three branches chosen by the author, such as K-pop, K-drama, K-beauty.

Praca ta ma na celu wykazanie, że Marka Korea jest marką globalną. W pracy zostały wyjaśnione terminy: marka i marka globalna. Zaprezentowany został fenomen Marki Korea na przykładzie wybranych przez autora 3 jej gałęzi takich jak K-pop, K-dramy, K – beauty.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies