Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza wpływu rekomendacji, jako mechanizmu wpływającego na rożne formy aktywności w sieci.

Tytuł:
Analiza wpływu rekomendacji, jako mechanizmu wpływającego na rożne formy aktywności w sieci.
Analysis of the impact of recommendations as a mechanism affecting various forms of online activity
Autorzy:
Dec, Patrycja
Słowa kluczowe:
-marka; - marketing internetowy; -media społecznościowe;
-brand; - e-marketing; - social media;
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Media społecznościowe stanowią integralną część obecnej rzeczywistości. Znalazły zastosowanie również w biznesie. Marketing internetowy stał się bardzo popularnym narzędziem wykorzystującym dużą aktywność internautów. W pracy przedstawiono badania nad mechanizmami wpływającymi na różne typy aktywności internautów. Badania wykonano przy pomocy kwestionariusza umieszczonego na stronie internetowej- zastosowanie metody CAWI. W badaniach wzięło udział 200 respondentów.

Social media are an integral part of the present reality. They have also found application in business. Internet marketing has become a very popular tool that uses high activity of Internet users. The paper presents research on mechanisms influencing various types of Internet users activity. The research was carried out using the questionnaire placed on the website- CAWI method. 200 respondents took part in the research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies