Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using Influencer Marketing in digital campaigns to improve KPI.

Tytuł:
Using Influencer Marketing in digital campaigns to improve KPI.
Kampanie reklamowe ze wsparciem osób wpływowych - specyfika marketingu cyfrowego.
Autorzy:
Wyród, Anna
Słowa kluczowe:
marketing cyfrowy - osoby wpływowe - planowanie mediów - reklama
advertising, digital marketing - influencer - media planning
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
I explain how digital marketing works, starting from the history of advertising till now. You will learn what digital campaigns and media planning are and how to use influencer marketing in digital campaigns. By giving an example of two big campaigns I was leading, I will explain the relations between media campaign and influencer marketing.

Praca opisuje funkcjonowanie marketingu cyfrowego zaczynając od historii reklamy, aż do dnia dzisiejszego tłumaczę czym są kampanie reklamowe, planowanie mediów i jak obecnie wykorzystuje się osoby wpływowe w kampaniach reklamowych. Na przykładzie dwóch kampanii przeprowadzonych dla dużych korporacyjnych marek tłumaczę zależności między kampanią mediową i kampanią ze wsparciem osób wpływowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies