Tytuł pozycji:
Elementy marketingu mix w Early Access.
Celem niniejszego badania jest zdobycie wiedzy na temat stosunku konsumentów do usługi wczesnego dostępu, ustalenie czy Early Access oraz zawarte w nim elementy marketingu mix przyczyniają się do kształtowania poczucia budowania lepszej relacji konsumentów z producentami, oraz czy pozytywnie wpływają na zaspokajanie potrzeb klientów co do zakupionego oprogramowania. Usługa Early Access umożliwia konsumentom zakup prawa do korzystania z oprogramowania znajdującego się we wczesnej fazie produkcji. Metodyka badawcza obejmowała badanie ankietowe, które zostało skierowane do użytkowników forów internetowych związanych z grami komputerowymi. Wczesny dostęp może przyczynić się do budowania lepszej relacji konsumentów i producentów gier, oraz pomóc w zaspokajaniu potrzeb klientów.
The aim of this study is to gain knowledge about the attitude of consumers to the service of early access, determine whether Early Access and the elements of marketing mix contained in it contribute to shaping a sense of building a better relationship between consumers and producers, and whether they positively affect the satisfaction of customers' requirements for the purchased software. The Early Access service enables consumers to purchase the right to use the software at an early stage of production. The research methodology included a survey, which was directed to users of online forums related to computer games. Early access can contribute to building a better relationship between consumers and game producers, and help meet customer needs.