Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja marketingowa na rynkach międzynarodowych na przykładzie rynku polskiego i portugalskiego.

Tytuł:
Komunikacja marketingowa na rynkach międzynarodowych na przykładzie rynku polskiego i portugalskiego.
Marketing communications on international markets. The case of Poland and Portugal
Autorzy:
Kasprzycka-Wcisło, Aleksandra
Słowa kluczowe:
komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy
marketing communications, international markets
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the thesis was to provide an answer to the research question about marketing communication differences on Polish and Portuguese market, basing on the case of the enterprise Jerónimo Martins - the owner of two popular networks of stores: Pingo Doce and Biedronka. An analysis of the content of the official website enabled the recognition and comparison of marketing communication tools. Particular attention is paid to the definition of international marketing, and the concept of adaptation and standardization. The thesis attempts to identify trens and recommendations for further action for people interested in running business in Poland and Portugal.

Celem niniejszej pracy dyplomowej było znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy istnieją różnice w sposobie komunikacji marketingowej na rynku polskim i portugalskim. Problem omówiono na przykładzie przedsiębiorstwa Jerónimo Martins, właściciela popularnych w Portugalii supermarketów Pingo Doce oraz ich odpowiednika na polskim rynku – sklepów Biedronka. Przeanalizowano informacje zawarte na oficjalnych stronach internetowych sieci i na ich podstawie zidentyfikowano narzędzia komunikacyjne wykorzystywane na rynkach, a następnie porównano je. Ponadto podjęto próbę zdefiniowania pojęcia marketingu międzynarodowego, szczegółowo przedstawiono zagadnienie adaptacji i standaryzacji marketingowej oraz scharakteryzowano elementy wpływające na marketing w Polsce i w Portugalii. Wnioski z pracy mogą być wskazówką dla osób zainteresowanych prowadzeniem działalności w obu krajach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies