Tytuł pozycji:
Satysfakcja franczyzobiorców ze współpracy w ramach modelu biznesowego Banku XYZ
Strategic management is a complex process that affects many organizations. One ofthe basic tools used to develop strategic plans is to prepare a business model for the managedenterprise. A well-developed strategic plan should be based on a broad analysis of thecompany's external and internal environment.The business model allows strategic management of the organization, in accordancewith assumptions made. In this essay, whose subject is verification of franchisees' satisfactionin cooperation with the franchisor, the main elements of building a business model werediscussed and a selected business model was developed at Bank XYZ, which is based on theprinciples of cooperation - i.e. the franchise model. One of the positions at essay is the analysis of the results of the satisfaction surveybetween Bank XYZ and franchisees. Satisfaction studies were conducted on a group of 326owners of partner outlets. The results clearly show that for 94% of respondents cooperationwith the bank is satisfactory and positively assessed for them.
Zarządzanie strategiczne jest złożonym procesem dotykającym wiele organizacji.Jednym z podstawowych narzędzi służącym do opracowania planów strategicznych jest przygotowanie modelu biznesowego dla zarządzanego przedsiębiorstwa. Dobrze opracowanyplan strategiczny, powinien być oparty na szerokiej analizie otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy. Model biznesowy pozwala na strategiczne zarządzanie organizacją,zgodnie z przyjętymi założeniami. W niniejszej pracy, której tematem jest weryfikacja satysfakcji franczyzobiorców w ramach współpracy z franczyzodawcą, zostały omówione główne elementy budowymodelu biznesowego oraz nastąpiło opracowanie wybranego modelu biznesowego w BankuXYZ, który jest oparty na zasadach współpracy – tj. model franczyzowy. Jedną z pozycji w pracy jest analiza wyników badania zadowolenia ze współpracypomiędzy Bankiem XYZ, a franczyzobiorcami. Badania poziomu satysfakcji zostałyprzeprowadzone na grupie 326 właścicieli placówek partnerskich. Wyniki wyraźnie wskazują,nich satysfakcjonująca, że dla 94% ankietowanych współpraca z bankiem jest dla i pozytywnie oceniana.