Tytuł pozycji:
Home branding as a marketing tool for creating a property image.
The thesis presents matters related to home branding, which is a modern marketing tool used to create the image of properties. It covers the stages of the evolution of marketing and the most important elements of its composition. Then, the shape of the real estate market and the entities operating on it are presented. In the next part was shown the essence of the image and its importance in the process of improving the attractiveness of the property. In addition, in the thesis, research was carried out to assess the impact of home branding on the perception of residential property in Poland.
Niniejsza praca obejmuje zagadnienia związane z home brandingiem, czyli nowoczesnym narzędziem marketingowym służącym do kreowania wizerunku nieruchomości. Przedstawiono w niej etapy ewolucji marketingu oraz najważniejsze elementy wchodzące w jego skład. Następnie przedstawiono kształt rynku nieruchomości oraz podmioty na nim funkcjonujące. W dalszej części analizie poddano istotę wizerunku oraz jego znaczenie w procesie doskonalenia atrakcyjności nieruchomości. Dodatkowo w pracy zostały przeprowadzone badania, których celem była ocena wpływu home brandingu na postrzeganie nieruchomości mieszkalnej w Polsce.