Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ekspansja polskich marek kosmetycznych i odzieżowych na rynki wybranych państw Rady Współpracy Zatoki Perskiej

Tytuł:
Ekspansja polskich marek kosmetycznych i odzieżowych na rynki wybranych państw Rady Współpracy Zatoki Perskiej
Expansion of Polish cosmetic and fashion brands to the markets of the chosen Gulf Cooperation Council countries
Autorzy:
Węgorowska, Julia
Słowa kluczowe:
cosmetics market in the Middle East cosmetics market in Polandclothing market in the Middle Eastclothing market in Polandinternational businessEveline Cosmetics globalization
rynek kosmetyczny na Bliskim Wschodzie rynek kosmetyczny w Polsce rynek odzieżowy na Bliskim Wschodzie rynek odzieżowy w Polscebiznes międzynarodowyglobalizacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem niniejszej pracy jest ekspansja polskich marek z sektora kosmetycznego i odzieżowego na rynki bliskowschodnie, omówiona na przykładzie wybranych przedsiębiorstw: Eveline Cosmetics, Vipera Cosmetics, Inglot, LPP S.A., Kazar Footwear, CCC Shoes&Bags. Praca przedstawia działalność tychże firm w regionie Bliskiego Wschodu, a jej celem jest wskazanie kluczowego czynnika wyboru strategii produktowej, którą podejmują firmy z tychże sektorów. W zakres pracy wchodzą również zagadnienia związane z biznesem międzynarodowym, metody wejścia na rynki zagraniczne, stosunki gospodarcze pomiędzy Polską a Arabią Saudyjską i Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi, a także specyfika rynku kosmetycznego i odzieżowego na Bliskim Wschodzie i w Polsce.

The subject of this thesis is the expansion of Polish brands from the cosmetics and clothing sector to Middle Eastern markets, discussed on the example of selected companies: Eveline Cosmetics, Vipera Cosmetics, Inglot, LPP S.A., Kazar Footwear, CCC Shoes & Bags. The thesis presents the activities of these companies in the Middle East region, and its aim is to indicate the key factor in the selection of the product strategy that companies in these sectors undertake. The thesis also includes issues related to international business, methods of entering foreign markets, economic relations between Poland and Saudi Arabia and the United Arab Emirates, as well as the specificity of the cosmetics and clothing market in the Middle East and Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies