Tytuł pozycji:
Reactions of corporate employees to social advertising
Praca koncentruje się na reakcjach pracowników korporacji na reklamy społeczne. Prezentuje wyniki badań realizowanych w grupie osób między 25 a 34 rokiem życia. Do badania wykorzystano podejście quasi – eksperymentalne, w ramach którego ocenie poddano dwie reklamy społecznej. Jedna z nich opierała się na tematyce związanej z profilaktyką zdrowia i uzależnień, druga zaś pokazywała problem, jakim jest nadmierna prędkość na drogach. Przeprowadzane badania wskazują na silne emocjonalne reakcje wśród badanychpracowników korporacji. Dostarczają również informacji, że niezależnie od tematyki reklamy społecznej, jej odbiorcy na podobnym poziomie deklarują chęć zmiany swojej postawy odnośnie przedstawionego problemu.
Master’s thesis focuses on reactions of corporate employees to the social advertising. It presents the results of research carried out in a group of people between 25 and 34 years old. The research used a quasi – experimental approach, under which evaluated two ads. One of them was based on prevention and health and addictions topic, the second one on speeding driving. Completed research indicated a strong emotional reactions among the corporate employees. They also provide an information that there is poor connection between viewing the subject of advertising, and a declaration of intent to change own behavior.