Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of the recruitment processes and sourcing channels` effectiveness in the IT industry in Poland

Tytuł:
Evaluation of the recruitment processes and sourcing channels` effectiveness in the IT industry in Poland
Ocena procesu rekrutacyjnego i skuteczności wykorzystania kanałów pozyskiwania kandydatów w branży IT w Polsce na przykładzie badań własnych
Autorzy:
Kopeć, Dominika
Słowa kluczowe:
efektywność – kandydaci – pozyskiwanie – rekrutacja – technologie
effectiveness – IT – recruitment – research – sourcing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this thesis is to analyze the structure of the recruitment process in the technology industry in Poland, as well as to evaluate the effectiveness of tools and strategies used in recruiting programmers. The assessment was based on a survey conducted among the specialists dealing with recruitment in the IT industry daily. The main aim of the research was to answer the question of which of the tools and strategies are the most effective sources of approaching technical candidates. The study also provided information on the limitations associated with the use of particular sourcing tools or strategies. The thesis about the greatest effectiveness of the social media and LinkedIn website in acquiring candidates for technical positions has been confirmed.

Celem niniejszej pracy jest analiza struktury procesu rekrutacyjnego w branży technicznej w Polsce, jak również ocena efektywności narzędzi oraz strategii wykorzystywanych w rekrutacji programistów. Ocena została dokonana na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych w środowisku specjalistów zajmujących się rekrutacją w branży IT. Głównym celem badania była odpowiedź na pytanie, które z narzędzi i strategii są najbardziej efektywnymi źródłami pozyskiwania kandydatów technicznych. Badanie dostarczyło również informacji na temat ograniczeń związanych z zastosowaniem poszczególnych narzędzi lub strategii sourcingowych. Potwierdzona została teza o największej efektywności wykorzystania social media i portalu LinkedIn w pozyskiwaniu kandydatów na stanowiska techniczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies