Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak skonstruować dobre narzędzie do ewaluacji jakości zajęć dydaktycznych? : refleksje praktyczne

Tytuł:
Jak skonstruować dobre narzędzie do ewaluacji jakości zajęć dydaktycznych? : refleksje praktyczne
Autorzy:
Worek, Barbara
Jelonek, Magdalena
Bryda, Grzegorz
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 3.0 Polska
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/7363/Przybylski_Rudnicki_Szwed_Ewaluacja_jakosci_dydaktyki_w_szkolnictwie_wyzszym.pdf?sequence=1  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies