Tytuł pozycji:
Kształtowanie wizerunku organizacji non-profit z wykorzystaniem strategii employer branding i employee retention
W pracy opisano kształtowanie wizerunku organizacji non profit poprzez wykorzystanie strategii employer branding oraz employee retention. Przedstawiono wybrane organizacje pozarządowe znajdujące się w Krakowie – fundacje Pro NGO i Prawo dla Mam oraz w Londynie – The wïsh centre. Uwzględniono ich działalność, istotę oraz charakterystykę. Przedstawiono zastosowanie przez dane organizacje strategii employer branding oraz employee retention – opisano ich rozwój, zastosowanie oraz rolę w procesie budowania wizerunku. Przedstawiono publikacje, które najszerzej opisywały działalność tych strategii.
The paper describes the shaping of the image of non-profit organizations by employer branding and employee retention strategies. It describes selected non-governmental organizations located in Cracow – foundations Pro NGO and Prawo dla Mam and in London – The wïsh centre. Their activities, essence and characteristics were taken into consideration. The use of employer branding and employee retention strategies by the organizations in question is presented – their development, application and role in the image building process is described. The publications, which most extensively described the activity of these strategies, were presented.