Tytuł pozycji:
Badania potrzeb i zachowań informacyjnych graczy gier MMORPG
The subject of the work is to explain the behavior and information needs of computer game players in a specific genre, which is MMORPG. The work aims to analyze and identify behavior and information needs in the context of the virtual world, but also to obtain information using special internet forums. For this purpose, in the theoretical part, the author uses the method of analysis and criticism of the literature to present the notions of behavior and information needs, but also the genesis and models. In the practical part, using discussion groups on the Internet, the author of the work presents the results of surveys conducted among MMORPG players in the context of their behavior and information needs.
Przedmiotem pracy jest objaśnienie zachowań i potrzeb informacyjnych graczy gier komputerowych, w konkretnym gatunku jakim jest MMORPG. Celem pracy jest analiza i identyfikacja zachowań oraz potrzeb informacyjnych, w kontekście świata wirtualnego, ale także pozyskiwania informacji za pomocą specjalnych forów internetowych. W tym celu autor w części teoretycznej stosuje metodę analizy i krytyki piśmiennictwa, aby przybliżyć pojęcia zachowań i potrzeb informacyjnych, ale również genezę, a także modele. W części praktycznej za pomocą grup dyskusyjnych w Internecie, autor pracy przedstawia wyniki badań ankietowych, przeprowadzonych wśród graczy gier MMORPG, w kontekście ich zachowań i potrzeb informacyjnych.