Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of advertising on customer purchasing decisions on the example of a company from the fashion industry

Tytuł:
Influence of advertising on customer purchasing decisions on the example of a company from the fashion industry
Wpływ reklamy na decyzje zakupowe klientów na przykładzie firmy z branży modowej
Autorzy:
Fomenko, Maryna
Słowa kluczowe:
Wpływ, reklama, zachowanie, konsument.
Impact, advertising, behavior, consumer.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy dyplomowej jest przeprowadzenie analizy wpływu reklamy na decyzje zakupowe klientów. W pracy jest sformułowana następująca hipoteza badawcza – przepływ informacji reklamowej poprzez rozmaite kanały wpływa na postawy nabywców oraz ich decyzje zakupowe. Praca powstała w oparciu o rozmaite badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną, stronę internetową firmy “Zara” oraz jej aplikacją. W pracy oparto się także na opinii klientów firmy oraz przeprowadzono badania ankietowe z ich udziałem w oparciu o kwestionariusz. Badanie zostało przeprowadzone w grupie ponad 100 użytkowników zróżnicowanych pod względem płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz wykształcenia.

The aim of this diploma thesis is to carry out an analysis the impact of advertising on consumers’ purchasing decisions. This study formulates the following research hypothesis -the flow of advertising information through various channels affects the attitudes of buyers and their purchasing decisions. The work was based on various literature studies, internet sources, internal documentation, and the website of “Zara” company. The study was also based on the opinions of the company’s customers and a questionnaire-based survey was conducted with their participation. The research was run with a group of 100 users differentiated in terms of sex, age, place of residence and education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies