Tytuł pozycji:
Kultura organizacyjna narzędziem kreacji wizerunku organizacji
Wpływ kultury organizacyjnej na wizerunek organizacji obszarem, w którym firmy sobie nie radzą. Częste analizy i ukazywanie zależności między kulturą, a wizerunkiem powinno wpływać bezpośrednio na zainteresowanie firm kształtowaniem tej kultury zgodnie ze swoją wizją i celami jaki chcą osiągnąć wykreowaniu swojego wizerunku. Celem niniejszej pracy jest analiza i określenie wpływu jaki kultura organizacyjna i jej zmiany mają na wizerunek firmy oraz czy sama kultura organizacyjna może być narzędziem, pozwalającym na zmianę wizerunku organizacji. W tym celu przeanalizowano dostępną literaturę przedmiotu z zakresu zarówno kultury organizacyjnej jak i wizerunku organizacji.Przeprowadzone badania, zostały opracowane w dwóch częściach, które pozwoliły na potwierdzenie tez, a także określenie wpływu jaki kultura organizacyjna wywiera na wizerunek organizacji.
Influence of Organizational culture on companies image is a topi, which companies have a lot of problems to use it in their strategy. Analysis and showing an influence between organizational culture and image should be one of the most important part of image creation for the companies.This dissertation will discuss the impact of organizational culture and its changes on image, and answer the questions if the organizational culture could be a tool to form companies image. To receive an answer analysis of litereature were made in topic of organizational culture and image of organizations.Research carried out on this topic had supported thesis and explained influence of organzizational culture on creating an image of organization.