Tytuł pozycji:
The use of social media by the catering industry for marketing and image purposes during the COVID 19 pandemic
Niniejsza praca magisterska porusza zagadnienie mediów społecznościowych oraz ich wykorzystania na przykładzie przedsiębiorstw gastronomicznych. Internetowe media społecznościowe są jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się kanałów komunikacji na świecie, w tym również w Polsce. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest ukazanie, w jaki sposób media społecznościowe wspomagają procesy decyzyjne konsumentów w zakresie nabywania usług gastronomicznych oraz w jaki sposób pomagają kreować wizerunek marki. Część teoretyczna pracy opiera się na dogłębnej analizie literatury oraz przeglądu dotychczasowych badań. Z kolei część praktyczna pracy przedstawia analizę przeprowadzonych w ankiecie badań dotyczących aktywności przedstawicieli branży gastronomicznej w mediach społecznościowych podczas trwania pandemii COVID-19.
This master's thesis deals with the issue of social media and their use on the example of catering companies. Online social media is one of the most dynamically developing communication channels in the world, including Poland. The aim of this master's thesis is to show how social media support consumers' decision-making processes in purchasing catering services and how they help create a brand image. The theoretical part of the work is based on an in-depth analysis of the literature and a review of research to date. In turn, the practical part of the work presents an analysis of the research conducted in the survey on the activity of representatives of the catering industry in social media during the COVID-19 pandemic.