Tytuł pozycji:
Identification of directions and tools for the development of digital advertising in the e-commerce industry
Celem niniejszej pracy jest identyfikacja kierunków i narzędzi rozwoju reklamycyfrowej w branży e-commerce. Całość pracy składa się z dwóch rozdziałów teoretycznych oraz jednego rozdziału badawczego. Rozdział pierwszy przedstawia kierunki i uwarunkowania rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa, rozdział drugi dotyczy pojęcia i znaczenia reklamy cyfrowej we współczesnym marketing, w rozdziale trzeci została przeprowadzona analiza i ocena wykorzystania reklamy internetowej traktowanej jako kluczowy czynnik rozwoju branży e-commerce. Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną oraz w pracy przeprowadzono badania ankietowe z respondentami związanymi ze środowiskieme-commerce.
The purpose of this work is to identify directions and tools for the development of digital advertising in the e-commerce industry. The whole work consists of two theoretical chapters and one research chapter. The first chapter presents the directions and conditions for the development of a modern enterprise, the second chapter deals with the concept and meaning of digital advertising in contemporary marketing, the third chapter analyzes and assesses the use of Internet advertising as a key factor in the development of the e-commerce industry. The work was based on literature research, internet sources, internal documentation and a survey with respondents related to the environment was conducted in the work e-commerce.