Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE ROLE OF INTERNET MARKETING IN RETAIL SALES ON THE EXAMPLE OF XYZ COMPANY

Tytuł:
THE ROLE OF INTERNET MARKETING IN RETAIL SALES ON THE EXAMPLE OF XYZ COMPANY
ROLA MARKETINGU INTERNETOWEGO W SPRZEDAŻY DETALICZNEJ NA PRZYKŁADZIE FIRMY XYZ
Autorzy:
Sochacka, Weronika
Słowa kluczowe:
firma – klient – marketing internetowy – przedsiębiorstwo
business – client – company – internet marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca poświęcona jest badaniu nad rolą marketingu internetowego w sprzedaży detalicznej na przykładzie firmy XYZ. Badanie zostało przeprowadzone wśród klientów sklepów stacjonarnych firmy XYZ z wykorzystaniem urządzeń elektronicznych i przy pomocy pracowników. Za problem główny w niniejszej pracy przyjęto: Jaką rolę odgrywa marketing internetowy w firmie XYZ i czy dalszy jego rozwój mógłby wpłynąć na liczbę i zadowolenie klientów? Z analizy przeprowadzonych badań wynika, że marketing internetowy w firmie XYZ odgrywa ważną rolę, gdyż większość klientów we współczesnych czasach traktuje Internet jako wartość wpływającą w dużym stopniu na preferencje i finalizację zakupu produktu, którego poszukują lub oczekują. Firma XYZ powinna jednak dalej rozwijać swoja działalność i strategię marketingu w Internecie, aby zyskać w ten sposób większa liczbę i zadowolenie klientów.

The work is devoted to the study of the role of internet marketing in retail sales on the example of the XYZ company. The survey was conducted among customers of XYZ stationary stores with the use of electronic devices and with the help of employees. The main problem in this paper is: What is the role of internet marketing at XYZ and could its further development affect the number and satisfaction of customers? The analysis of the conducted research shows that internet marketing in XYZ company plays an important role, because most of the customers nowadays treat the Internet as a value that largely influences the preferences and finalization of the purchase of the product they are looking for or expect. However, XYZ should further develop its online marketing business and strategy to gain more and more customer satisfaction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies