Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motivation and professional burnout among employees of the tourism industry

Tytuł:
Motivation and professional burnout among employees of the tourism industry
Motywacja a wypalenie zawodowe wśród pracowników branży turystycznej
Autorzy:
Konieczna-Sarapata, Wioleta
Słowa kluczowe:
demotivators, motivation, professional burnout, tourism industry
branża turystyczna, demotywatory, motywacja, wypalenie zawodowe
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The below master thesis based on motivation and professional burnout’s research in the tourism industry. It consists of three main chapters, where two describe theoretical issues of motivation and burnout, and the third presents the results of own research. The first chapter reflected the topic of burnout, its causes and effects, and solution how to manage with it. In the second chapter, motivation is fully described, the theories of motivation as well as its types, instruments and demotivators are discussed here. Both chapters provide an overview of empirical research available in the literature on the subject. The third chapter describes the results of own research based on the form of a survey conducted on 100 respondents - employees of the tourism industry, there will be find as well the main hypothesis and additional hypotheses. The summary contains interesting conclusions and highlights the need for further research into the well-being of employees in the tourism industry.

Niniejsza praca jest przedmiotem badań nad motywacją i wypaleniem zawodowym pracowników branży turystycznej. Złożona jest z trzech zasadniczych rozdziałów, gdzie dwa opisują teoretyczne zagadnienia motywacji i wypalenia, a trzeci prezentuje wyniki badań własnych. Rozdział pierwszy przybliża temat wypalenia zawodowego, jego przyczyn, skutków, a także sposobów radzenia sobie z nim. W drugim rozdziale opisana została motywacja, poruszono tutaj teorie motywacji a także jej rodzaje, instrumenty oraz demotywatory. Obydwa rozdziały zawierają przegląd badań empirycznych dostępnych w literaturze przedmiotu. Rozdział trzeci opisuje wyniki badań własnych opartych na formie ankiety przeprowadzonej na 100 respondentach – pracownikach branży turystycznej wraz wyszczególnieniem hipotezy głównej oraz hipotez dodatkowych. Podsumowanie zawiera interesujące wnioski i naświetla konieczność dalszych badań nad dobrostanem pracowników w branży turystycznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies