Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate Social Responsibility and its impact on the image of IKEA

Tytuł:
Corporate Social Responsibility and its impact on the image of IKEA
Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej wpływ na wizerunek firmy IKEA
Autorzy:
Szewc, Aleksandra
Słowa kluczowe:
Corporate Social Responsbility, CSR, Accountancy, Management, IKEA, Enterprise
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, CSR, Rachunkowość, Zarządzanie, IKEA, Przedsiębiorstwo
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following work "Social entrepreneurship of business and its influence on the image of IKEA" deals with the responsibility of business from its origins to the present, and the concept of social consulting committee consulting as a model combination of ideas. For the research hypothesis of the work:, activities from the social group of the community influencing the perception by interest. '' The group surveyed a group of 60 people who have a well-known IKEA company, who found questions about the idea of corporate responsibility and IKEA activities. The research method used for the work was the problem under study, the sample of the different survey questionnaires does not exclude IKEA customers living in different Poland.

Poniższa praca „Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej wpływ na wizerunek firmy IKEA” traktuje o odpowiedzialności biznesu od jej historycznych początków do teraźniejszości oraz przywołuje koncepcje społecznie odpowiedzialnej rachunkowości jako ważnego elementu całej idei. Za hipotezę badawczą niniejszej pracy przyjęto:,, Działania z zakresu społecznie odpowiedzialnej rachunkowości mają wpływ na postrzeganie przez konsumentów.’’ Do badania analizie została poddana 60-osobowa grupa osób, znająca firmę IKEA, której zostały zadane pytania na temat idei społecznej odpowiedzialności biznesu i działalności IKEA. Metoda badawczą wykorzystaną do pracy był sondaż diagnostyczny, a narzędziem ankieta badawcza przeprowadzona pośród klientów przedsiębiorstwa IKEA zamieszkujących różne części Polski.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies