Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza mixu promocyjnego w firmie z sektora MSP

Tytuł:
Analiza mixu promocyjnego w firmie z sektora MSP
Analysis of the promotional mix in an SME company
Autorzy:
Zawadzki, Filip
Słowa kluczowe:
Marketing 4P – Mix promocyjny – Promocja – Sektor MSP
Marketing 4P – Promotional Mix – Promotion – SME Sector
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przegląd literatury z zakresu elementów promocji składających się na mix promocyjny oraz sektora MSP. Analiza mixu promocyjnego w mikroprzedsiębiorstwie funkcjonującym w niszy przeprowadzona w formie case study wykazała, że wykorzystuje ona wszystkie elementy wchodzące w skład promocji (reklama, sprzedaż bezpośrednia, promocja sprzedaży, public relations) co wynika z jej strategii oraz rozwoju. Przeprowadzono również analizę konkurencji co wykazało wykorzystanie mixu promocyjnego do uzyskania przewagi konkurencyjnej.

A literature review of the promotional elements that make up the promotional mix and SME sector. An analysis of the promotional mix in a micro-enterprise operating in a niche carried out in the form of a case study showed that it uses all the elements included in promotion (advertising, direct sales, sales promotion, public relations) as a result of its strategy and development. A competitive analysis was also conducted, which showed the use of the promotional mix to gain a competitive advantage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies