Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Real Time Marketing jako nowoczesne narzędzie budowania relacji z klientem.

Tytuł:
Real Time Marketing jako nowoczesne narzędzie budowania relacji z klientem.
Real-time marketing as a modern tool for building customer relationships.
Autorzy:
Kusak, Daniel
Słowa kluczowe:
marketing relacji, marketing elektroniczny, real-time marketing, social media marketing
e-marketing – real-time marketing – relationship marketing – socialmedia marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The research paper analyzes the role of real-time marketing in building customer relationships in the digital era. It focuses on relationship marketing, electronic marketing and real-time marketing as its component. Empirical research, including a survey, allows you to understand consumer expectations and the benefits of dynamic, personalized communication. These studies offer insight into the key elements of effective communication and customer relations using real-time marketing, constituting a valuable source of knowledge for companies wishing to strengthen their position in a competitive market. Relevant data was obtained through a survey questionnaire that included practical examples of the use of real-time marketing and general questions about the discussed concept. In the course of the research, based on the results, it was found that real-time marketing is important in building relationships with consumers. Based on the results, it was also possible to learn about the benefits and risks of enriching the company's marketing strategy with real-time activities.

Praca analizuje rolę real-time marketingu w budowaniu relacji z klientem w erze cyfrowej. Skupia się na marketingu relacji, marketingu elektronicznym oraz real-time marketingu jako jego składowej. Badania empiryczne, w tym ankieta, pozwalają zrozumieć oczekiwania konsumentów oraz korzyści wynikające z dynamicznej, spersonalizowanej komunikacji. Badania te oferują wgląd w kluczowe elementy efektywnej komunikacji i relacji z klientami przy wykorzystaniu real-time marketingu, stanowiąc cenne źródło wiedzy dla firm pragnących wzmocnić swoją pozycję na konkurencyjnym rynku. Istotne dane zostały pozyskane za pomocą kwestionariusza ankiety, który obejmował praktyczne przykłady wykorzystania real-time marketingu oraz ogólne pytania dotyczące omawianej koncepcji. W toku badań na podstawie uzyskanych wyników ustalono, że real-time marketing ma istotne znaczenie w budowaniu relacji z konsumentami. W oparciu o wyniki możliwe było również poznanie korzyści i zagrożeń płynących ze wzbogacenia strategii marketingowej firmy o działania w czasie rzeczywistym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies