Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Omnichannel strategy development and impact on consumer decisions in the shadow of a pandemic using the example of the CCC Group

Tytuł:
Omnichannel strategy development and impact on consumer decisions in the shadow of a pandemic using the example of the CCC Group
Rozwój strategii omnichannel i wpływ na decyzje zakupowe konsumentów w cieniu pandemii na przykładzie Grupy CCC
Autorzy:
Cholewa, Karolina
Słowa kluczowe:
omnichannel strategy, strategy, consumer decisions, pandemic
strategia omnichannel, strategia, decyzje konsumenckie, pandemia
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Strategia omnichannel to określona koncepcja działania organizacji, polegająca na zapewnieniu konsumentowi równego dostępu do towarów i usług we wszystkich dostępnych kanałach. Niniejsza praca przedstawia analizę wpływu pandemii COVID-19 na strategię omnichannel Grupy CCC, będącej jednym z wiodących podmiotów w branży odzieżowej i obuwniczej, oraz na decyzje podejmowane przez konsumentów. Podstawą badania są wyniki ankiety skierowanej do klientów tej grupy. Pandemia, której początek datuje się na początek 2020 roku, wywarła duży wpływ na globalną gospodarkę, nawyki zakupowe i strategie prowadzenia przedsiębiorstw. Wyniki sondażu wskazują na fakt, że kryzys pandemiczny miał znaczący wpływ na częstotliwość zakupów online w sklepach Grupy CCC, zwiększając ją wśród respondentów. Co więcej, wiele osób zmieniło dotychczasowe preferencje zakupowe na rzecz zakupów online, podkreślając tym samym rosnące znaczenie tego kanału dystrybucji.

An omnichannel strategy is a defined concept of how an organization operates by providing the consumer with equal access to goods and services across all available channels. This paper presents an analysis of the impact of the COVID-19 pandemic on the omnichannel strategy of the CCC Group, which is one of the leading players in the apparel and footwear industry, and on the decisions made by consumers. The study is based on the results of a survey of the CCC Group's customers. The pandemic, set to begin in early 2020, has had a major impact on the global economy, shopping habits and strategies for running companies. The results of the survey indicate that the pandemic crisis had a significant impact on the frequency of online shopping at CCC Group stores, increasing it among respondents. What's more, many people changed their previous shopping preferences in favor of online shopping, underscoring the growing importance of this distribution channel.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies