Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Im dalej w las, tym więcej drzew : ocenianie uczniów samodzielnie dociekających wiedzę

Tytuł:
Im dalej w las, tym więcej drzew : ocenianie uczniów samodzielnie dociekających wiedzę
The more you get into it, the more complicated it becomes : assessment of students inquiry learning
Autorzy:
Dudek-Różycki, Karol
Bernard, Paweł
Orwat, Kinga
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydział Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
Język:
polski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/legalcode
Linki:
http://www.zdch.uj.edu.pl/documents/87419401/99449475/Bernard_Dudek_Orwat.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/32341  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies