- Tytuł:
-
Im dalej w las, tym więcej drzew : ocenianie uczniów samodzielnie dociekających wiedzę
The more you get into it, the more complicated it becomes : assessment of students inquiry learning - Autorzy:
-
Dudek-Różycki, Karol
Bernard, Paweł
Orwat, Kinga - Data publikacji:
- 2016
- Wydawca:
- Wydział Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Język:
- polski
- Prawa:
-
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/legalcode - Linki:
-
http://www.zdch.uj.edu.pl/documents/87419401/99449475/Bernard_Dudek_Orwat.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/32341  Link otwiera się w nowym oknie - Dostawca treści:
- Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Artykuł