Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Report on the results of a systematic review of the individual and social differentiating factors and outcomes of media literacy and digital skills

Tytuł:
Report on the results of a systematic review of the individual and social differentiating factors and outcomes of media literacy and digital skills
Autorzy:
d'Haenens, Leen
Puusepp, Marit
Vissenberg, Joyce
Pedaste, Margus
Edisherashvili, Natalia
Sepielak, Dominika
Maksniemi, Erika
Tomczyk, Łukasz
Hietajärvi, Lauri
Opozda-Suder, Sylwia
Data publikacji:
2023
Słowa kluczowe:
digital skills
media literacy
media skills
digital literacy
Język:
angielski
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
Linki:
https://zenodo.org/records/10356744  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł
This systematic evidence review aimed to collect and summarise scientific evidence on effective intervention programmes related to Media Literacy and Digital Skills (ML&DS). Through a comprehensive search across major scientific databases and rigorous screening and coding processes, we identified 248 studies investigating ML&DS intervention effectiveness and associated outcomes. In this report, we have presented findings related to the theoretical frameworks guiding these studies, the reported outcomes, and potential influencing factors on intervention effects.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies