Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wprowadzenie : kreowanie marki w sferze kultury : uwarunkowania, strategie, narzędzia

Tytuł:
Wprowadzenie : kreowanie marki w sferze kultury : uwarunkowania, strategie, narzędzia
Introduction : creating a brand in the sphere of culture : conditions, strategies, tools
Autorzy:
Sobocińska, Magdalena
Laberschek, Marcin
Data publikacji:
2023
Język:
polski
ISBN, ISSN:
18968201
Prawa:
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.pl
Linki:
https://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-w-Kulturze/First-View/24-4-2023/art/25499/  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies